Friday, March 9, 2007

爱我的资格



把手放了 我也许会比较快乐
我也许会换个情人 我也许不会再撑
真地够了 能不能让雨别再下了
能不能让心别再痛了 能不能不要开灯
我们的爱跟着你写的剧本
出现了越来越多的角色
我是你的什么人 如果不是情人
是不是不要在浪费我的人生
你比我更清楚
你对我多好 多温柔 多认证
不构成爱我的资格
除非你只看着我 想着我
只有我 爱本来就该独一无二
为你伤心多一点 少一点
流下的眼泪都一样不值得
世界上那么多的人 只有我一个人
能拯救自己的快乐 不要再为你哭了


1 comment:

Ms Strawberry said...

Love a person is a responsibility. Heart only can love a person at one time. people cant be greedy to have as many lover at the same time. no body wants to be hurt, therefore pls don't hurt the person you like. Give them your 100% of love. good luck. enjoy love or being love.